محصولات دوکالر

گلوریا کازمتیک فعالیت خود را با هدف ساخت ، تولید و عرضه ی با کیفیت ترین ابزارهای میکاپ آغاز نمود، گلوریا ، توانست با معرفی اولین اسفنج میکروفایبر نظر بسیاری از دوستداران آرایش را به خود جلب نماید و جایگاه پرفروش ترین و بهترین اسفنج آرایشی ایران را برای خود کند. مهمترین عامل جلب رضایت مشتریان ما : قیمت ،کیفیت و دوام این محصول و دیگر محصولات ما نسبت به دیگر برندهای مطرح دنیا است.

محصولات دوکالر

۳ بازديد

برند دوکالر
دوکالر یک برند محبوب آمریکایی در حوزه تولید براش‌های آرایشی بوده که طی گذشت زمان با ارائه محصولات آرایشی فوق‌العاده خود دوستداران بسیاری بدست آورده است. محصولات برند دوکالر علاوه‌بر کیفیت فوق‌العاده، دارای تنوع بالا بوده و این محصولات با استفاده از دانش روز دنیا تولید می‌شوند. برند دوکالر در میان برندهای آرایشی دنیا جایگاه ویژه‌ای داشته و استفاده از محصولات باکیفیت این برند، خالی از لطف نیست! سرپرستان بخش تولید و فروش دوکالر معتقدند هرچه محصولات با کیفیت و کاربردی باشند، فروش آن محصولات بیش‌تر بوده و رضایت مشتریان نیز افزایش می‌یابد.

محصولات دوکالر
تولیدات برند دوکالر گسترده بوده و براش‌های این برند از برترین تولیدات دوکالر هستند.

 اسفنج آرایشی، پالت سایه چشم، خط چشم از دیگر محصولات تولید شده برند دوکالر بوده که این محصولات نیز کیفیتی بی‌نظیر دارند. کیفیت براش‌های دوکالر در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و طول عمر این براش‌ها بالاست. براش‌های دوکالر ست‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید هر کدام از ست‌های دوکالر را که مدنظر داشتید از همین صفحه تهیه کنید و از این براش‌ها استفاده کنید. ما برای شما عزیزان تمامی براش‌های برند دوکالر را در ست‌های مختلف فراهم کردیم و شما می‌توانید ست‌های مختلف ما که شامل ست براش فانتزی، ست براش نئون سبز، ست براش رنگین کمانی، ست براش هیت سامر، ست براش رزگلد و ست براش اسپارکل مشکی و سفید است را سفارش دهید.

برای خرید هر گونه براش و اسفنج آرایشی با خیال راحت و ازفروشگاه گلوریاکازمتیک استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.