محصولات گلوریا

گلوریا کازمتیک فعالیت خود را با هدف ساخت ، تولید و عرضه ی با کیفیت ترین ابزارهای میکاپ آغاز نمود، گلوریا ، توانست با معرفی اولین اسفنج میکروفایبر نظر بسیاری از دوستداران آرایش را به خود جلب نماید و جایگاه پرفروش ترین و بهترین اسفنج آرایشی ایران را برای خود کند. مهمترین عامل جلب رضایت مشتریان ما : قیمت ،کیفیت و دوام این محصول و دیگر محصولات ما نسبت به دیگر برندهای مطرح دنیا است.

محصولات گلوریا

۲ بازديد

مجموعه گلوریا

شرکت گلوریا کازمتیک فعالیت خود را در عرصه تولید برترین ابزارهای میکاپ آغاز نمود. این مجموعه در ایران و امارات با معرفی محصولات فوق‌العاده خود یعنی اسفنج میکروفایبر و کیس‌های نگدارنده توانست نظر بسیاری از علاقه‌مندان به میکاپ را به خود جلب کند.

اسفنج میکروفایبر گلوریا

اسفنج‌های آرایشی گلوریا در سه رنگ زرد، بنفش و صورتی تولید می‌شوند و این اسفنج‌ها نسبت به کیفیتشان از قیمت مناسبی برخوردار هستند. استفاده از تکنولوژی میکروفایبر در این اسفنج‌ها سبب شده این اسفنج‌ها بدون آسیب به پوست و بروز حساسیت‌های پوستی آرایشی مناسب را برای صورت افراد فراهم آورد. جالب است بدانید میزان رضایت مشتریانی که این اسفنج‌ها را تهیه کرده‌اند بسیار بالا بوده که این مورد نیز به‌نوبه خود بسیار حائز اهمیت می‌باشد‌. اسفنج‌های گلوریا در سه رنگ صورتی، بنفش و زرد تولید می‌شوند و باید توجه داشته باشید وجود پوشش میکروفایبر در این اسفنج‌های آرایشی از نفوذ بیش از حد مواد آرایشی مانند کانسیلرها و فاندیشن‌ها جلوگیری کرده و تا 50% در مصرف آن‌ها نیز صرفه‌‌جویی می‌کند.

اسفنج میکروفایبر

کیس‌های نگهدارنده گلوریا

یکی از موارد مهمی که بسیاری از افراد به آن توجه نمی‌کنند آلودگی ابزارهای میکاپ است! باید توجه داشته باشید آلودگی ابزارهای میکاپ سبب بروز آکنه و جوش شده و روی پوست صورت شما تاثیر منفی می‌گذارد. مجموعه گلوریا در جهت جلوگیری از آلودگی ابزارهای میکاپ و همچنین حفظ سلامت پوست شما، کیس‌های مخصوصی را جهت نگهداری اسنفج‌های آرایشی تولید کرده که استفاده از این کیس‌ها خالی از لطف نیست! 

کیس‌های گلوریا از بروز آلودگی در اسفنج‌های میکروفایبر جلوگیری می‌کنند و در برابر فشار و ضربه مقائم هستند. این کیس‌ها طراحی بسیار زیبایی داشته و می‌تواند تا سال‌های سال در کیف لوازم آرایشی شما جا خوش کند!

 

مزایای استفاده از کیس‌های اسفنج میکروفایبر گلوریا

  • این کیس از انتقال آلودگی‌ها به اسفنج جلوگیری می‌کند.
  • باز و بسته شدن این کیس بسیار آسان بوده و طراحی آن خاص و منحصر به‌فرد است.
  • شیارهای تعبیه شده روی این کیس از ایجاد کپک و قارچ بر روی اسفنج جلوگیری می‌کند و عبور هوا را ممکن می‌سازد.

فروشگاه گلوریا کازمتیک تنها نمایندگی انحصاری اسفنج و براش گلوریا در ایران میباشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.